Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Persian ή Exotic

GR* Polinikis Cognac

 Κάποια μέρα άκουσα να αναρωτιέται κάποιος να πάρει Exotic ή Persian. Αναρωτήθηκα και εγώ. Τότε δεν είχα Exotic, δεν ήξερα πώς είναι αυτά τα ζωάκια. Για να πώ την αλήθεια μου φαινόντουσαν κάπως, καθώς δεν υπήρχε η μακρυά τρίχα που συνοδεύει τα Persian και τα κάνει να δείχνουν τόσο ξεχωριστά.
Κάποια στιγμή μου δώθηκε η ευκαιρία να υιοθετήσω τον Cognac.  Έμεινα πραγματικά έκπληκτη. Στο μόνο που πραγματικά διαφέρουν από τα Persian είναι στο μήκος της τρίχας. Άρα χρειάζονται ελαφρώς λιγότερη φροντίδα. Ίσως και για αυτό το λόγο τους έχει δωθεί το όνομα, και όχι άδικα, "Exotic: Ενα Persian για όποιον δεν έχει αρκετό χρόνο να ασχοληθεί με το Grooming του".
Τόσο τα Persian, όσο και τα Exotic χρειάζονται χτένισμα. Γεγονός είναι ότι ο Cognac δεν κάνει κόμπους αν δεν τον χτενίζω 1 με 2 φορές ημερισίως, αλλά έχει ένα πυκνό τρίχωμα (ότι του λείπει σε μήκος, το έχει σε πυκνότητα) και θέλει να χτενιστεί τουλάχιστον 3 φορές εβδομαδιαίος να φύγουν οι νεκρές τρίχες.
Σαν χαρακτήρα τα Exotic είναι ήρεμα ζωα. Χαλαρώνουν απίστευτα και κοιμούνται ώρες ολόκληρες. Όταν είναι ξύπνια έχουν μια νωχελική, χουζούρικη συμπεριφορά, ένα αργό αλλά καμαρωτό βάδισμα. Δεν σκαρφαλώνουν ψηλά. Σπάνια θα δείτε στο κουρτινόξυλο ένα Exotic. Είναι όπως ένα Persian. Ακριβώς.
Εγώ έχω έναν μόνο Exotic, τον Cognac, και πραγματικά δεν μπορώ να πώ ότι ξεχωρίζει η συμπεριφορά του από τις άλλες 8 Persian.
Τελικά αν κάποιος πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στις Persian και στα Exotic, βασικό κριτήριο πρέπει να έχει το χρόνο που μπορεί να διαθέσει. Εγώ πάντως θα ήθελα κι άλλο Exotic.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου