Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Γατάκια...

Στη ζωή του ανθρώπου έρχεται μια στιγμή που νιώθει την ανάγκη να αποκτήσει ένα μικρό ζωάκι. Τότε, ανάλογα με την ηλικία του, υπάρχει περίπτωση να σταθεί τυχερός και να βρεί το τέλειο, για αυτόν, μικρό.
GR* Persianland Valentino
Ειλικρινά, το πιο όμορφο πράγμα στη ζωή μου είναι να κρατάω μικρά γατάκια. Και σκυλάκια, βέβαια, αν και έχω μεγαλύτερη αδυναμία στα γατάκια. Το συναίσθημα που μου δίνει ένα μικρό μπογαλάκι στην αγκαλιά μου δεν μπορώ να το περιγράψω. Εσείς;
Τα γατάκια βγαίνουν σε κάθε χρώμα, σε κάθε μέγεθος και σε απίστευτες εκφράσεις. Ήρεμα ή και άγρια, σου χαρίζουν ευτυχία και ηρεμία στη ζωή σου. Μπορείς να βρείς το δικό σου μοναδικό γατάκι.

GR* Persianland Micky
Λατρεύω τα μικρά γατάκια. Η καλύτερη και η πιό όμορφη περίοδος της ζωής μου είναι όταν οι γάτες μου γεννάνε. Μετράω μαζί τους τις ημέρες έως την γέννα. Έχω αγωνία για το χρώμα, το τρίχωμα, αν θα είναι αρσενικά ή θηλυκά. Μέχρι και για το τι χαρακτήρα θα αναπτύξουν.


Νομίζω ότι τις καλύτερες ώρες στην ζωή μου τις πέρασα αγκαλιά με ένα γατάκι. Αγαπώ τον τρόπο που μαθαίνουν τη ζωή. Εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους. Μυρίζουν, και ψάχνουν. Μαθαίνουν να κυνηγάνε. Μαθαίνουν να παλεύουν. Και σίγουρα μαθαίνουν να αγαπάνε τον άνθρωπό τους. Αν τους δώσεις την ευκαιρία θα σου χαρίσουν την καρδιά τους. Και πραγματικά αυτή η καρδιά ξέρει να αγαπάει χωρίς να ζητάει ανταλλάγματα.


 Τίποτε ειλικρινά δεν συγκρίνεται με ένα χνουδωτό μπαλάκι, που ζητάει μόνο λίγη από την προσοχή σου, και λίγη αγάπη. Πραγματικά γίνονται ο καλύτερός μας φίλος. Σκεφτήτε. Πόσους φίλους έχετε που δίνουν μόνο αγάπη, χωρίς να ζητάνε τίποτε; Ούτε χρήματα, ούτε κάποια εξυπηρέτηση, ούτε ρουσφέτι. Τίποτε. Απλά αγάπη δίνουν.


Σας κοιτάνε με τα τεράστιά τους μάτια, και τότε ξέρετε. Για αυτά είστε όλος τους ο κόσμος. Σας αγαπάνε και το νιώθετε. Σεαςπροσέχουν. Σας χαϊδεύουν με την ουρά τους. Σας δείχνουν με κάθε τρόπο την αγάπη τους. Όταν εκείνα τα υγρά και τεράστια μάτια σας κοιτάξουν τί μπορείτε να κάνετε; Μπορείτε να τους αρνηθείτε το χάδι; Εγώ ειλικρινά όχι.


Εγώ μπορώ μόνο να τα αγαπάω και να τα φροντίζω. Εύχομαι όλα τα γατάκια του κόσμου να είναι ευτιχισμένα, γιατί τότε και κάποιος από εμάς είναι ευτιχισμένος. Γιατί νιώθει μοναδικός για αυτά, και πολύ συμαντικός.
Μακάρι κάποια μέρα όλοι εμείς να ήμασταν ευτιχισμένοι και ήρεμοι, ήρεμοι να χαλαρώσουμε όπως μόνο ένα γατάκι ξέρει...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου