Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Νίνα... ένα νέο γατάκι σπίτι μας..


Πάνω που λέγαμε ότι τα γατάκια ειναι ότι καλύτερο μας έχει τύχει στη ζωή μας, φάνηκε η Νίνα. :)
Η Νίνα μας είναι μόλις 5 μηνών γατάκι. Μικρούλα ακόμη. Μας την εμπιστεύτηκε ένας εξαίρετος φίλος. Ήρθε να ομορφήνει την καθημερινότητά μας.
Η μικρή μας Νίνα είναι ενα μικρούλι Exotic. Έχει την περσομουσούδα,, αλλά όχι τις περσότριχες, αν και έχει ένα υπερβολικά πυκνό τρίχωμα. Είμαστε χαρούμενοι που την έχουμε κοντά μας.
Βέβαια ακόμη είμαστε σε φάση προσαρμογής. Οι μεγάλες γάτες θέλουν να την μυρίσουν. Αναφέρομαι μόνο στα θηλυκά γατάκια μου. Η μικρή προσπαθεί να τις αγνοήσει. Παραμένει ακίνητη και επιτρέπει να την περιεργαστούν χωρίς να κάνει χού ή πφφφφ ή να μπεί στην πρίζα.
Με τα τεράστια ματάκια της παρακολουθεί ότι γίνεται γύρω της με αμείωτο ενδιαφέρον, αλλά ακόμη δεν συμετέχει. Ευτυχώς και οι ενήλικες γάτες μου έδειξαν χαρακτήρα και δεν άκουσα ούτε ένα χου ή πφου ή ό,τι άλλο σχετικό.
Είναι δύσκολη η προσαρμογή. Πάντα όμως όταν το νέο μέλος της οικογένειας είναι κατά πολύ μικρότερο από τα άλλα, τότε αποφεύγονται οι γατοκαυγάδες. Τα αρσενικά θα κάνουν αρκετούς μήνες να την γνωρίσουν.
Αυτή τη στιγμή έχω την Νίνα μαζί μου, χωρίς άλλη γάτα. Δεν την αφήνω παρά ελάχιστα με τις άλλες. Ένα κουβαράκι είναι το μικρό μου... Εύχομαι να συνηθίσει σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου